Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Κώστας Λειβαδάς & Μελίνα Ασλανίδου - '' Βρέχει στην Ίωνος Δραγούμη ''

Βρέχει στην Ίωνος Δραγούμη, χάραμα,
χωρίς ελπίδα
Κι εγώ πουλί στα μαύρα τζάμια, χάνομαι,
στην καταιγίδα
Στα απέναντι μπαλκόνια ο κόσμος στέκεται,
για μια ζωή προσεύχεται,
μπλέκεται που ακόμα δεν σε είδα...

Μάτια μου ο πόνος μου για σένα,
παίρνει τη λύπη της βροχής
μέσα απο αγάλματα σπασμένα
και στη σκιά μιας ενοχής.
Γλυκόπιοτη χαρά μου
που θα σε ξαναδώ,
να βρώ τη λησμονιά μου,
να αναστηθώ...

Στα απέναντι μπαλκόνια ο κόσμος στέκεται,
για μια ζωή προσεύχεται,
μπλέκεται που ακόμα δεν σε είδα.

Μάτια μου ο πόνος μου για σένα,
παίρνει τη λύπη της βροχής
στέλνει τα χρόνια μου στα ξένα
και στη θηλιά μιας εποχής.
Γλυκόπιοτη χαρά μου
που θα σε ξαναδώ,
να βρώ τη λησμονιά μου,
να αναστηθώ...

/
Στίχοι: Λειβαδάς Κώστας
Μουσική: Λειβαδάς Κώστας

/
Video  from channel : Chris Vasilakis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου